Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 4ον)


- Μωρό μου με απατάς;;;
- Και βέβαια όχι... Μα καλά τι έχετε πάθει όλες σήμερα!;!;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
"Ανοίξτε την πόρτα να σας μιλήσουμε για το Σωτήρα Ιησού Χριστό αλλιώς θα πούμε στη γυναίκα σας οτι την κερατώνετε".
-Μαρτυριάρηδες του Ιεχωβά.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Είναι η κοπέλα ενός σατανιστή, τον πιάνει στο κρεβάτι με μία άλλη και του λέει:
-"Και ποια θυσία, ποια θυσία έχει κάνει αυτή για σεεεεεεεένα;"


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Έχετε καρτούλες για τον άγιο Βαλεντίνο σε σχήμα καρδιάς, που να γράφουν "Στην Μοναδική μου Αγάπη";
- Βεβαίως κύριε...
- Ωραία. Πιάσε μου 5 !!!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η κοπέλα μου λέει ότι το καλύτερο σεξ το κάναμε τότε που φόρεσα μάσκα και έκανα τον ληστή.
Δεν έχω ιδέα για ποιο πράγμα μιλάει....

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Δείξε μου τις φίλες σου να σου πω… ποιες θέλω!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Ρε μαλάκα σταμάτα να παίρνεις τηλέφωνο την κοπέλα μου εκτός αν θές προβλήματα
- Κι αν θέλω τι θα γίνει δηλαδή;
- Οκ ορίστε... ένα όχημα τρέχει με ταχύτητα 72km/h και θέλει 360km για να φτάσει. Πόση ώρα θα του πάρει;
- Εντάξει ηρέμησε δέν θα την ξανά ενοχλήσω.....

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Αγάπη μου, μήπως αυτά τα παντελόνια με παχαίνουν;
- Θα θυμώσεις αν σου πω όλη την αλήθεια;
- Φυσικά και όχι, πες μου.
- Πηδάω την αδερφή σου...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Πάμε κούκλε μου να κάνουμε σέξ;
- Κούκλε; Στραβή εισαι, αφού είμαι άσχημος...
- Ναι, είμαι τυφλή δυστυχώς...
- Παιρνώ τη γυναίκα μου τηλέφωνο και θα πώ ότι μου έτυχε μια στραβή και θα αργήσω!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Με πόσους έχεις πάει;
- Μόνο με σένα
- Ναι καλά, κι ο Γιαννάκης ο αγράμματος;
- Δε μετράει
- Γιατί;
- Δεν ξέρει

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~



Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 1ον)   
Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 3ον)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου